shimisanat

فروش محصولات شوینده دکترواش و آب صابون صنعتی

shimisanat

فروش محصولات شوینده دکترواش و آب صابون صنعتی



شرکت دانش بنیان شیمی صنعت رشد سهند اولین شرکت تولید کننده روانکار با تاییدیه نانو مقیاس از معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری میباشد. امروزه با گستردگی و تنوع صنایع نیازهای نوینی در زمینه شوینده ها و روانکارها ایجاد شده است که باید به این نیازها پاسخ های شایسته ای داده شود. این شرکت با تکیه بر دانش روز و متخصصین مجرب خود بر اساس نیاز صنایع روانکارها و شوینده های تخصصی را فرموله کرده و در اختیار صنایع قرار میدهد. سیستم اطلاع رسانی فنی و پشتیبانی شرکت به گونه ای طراحی شده است که به مصرف کننده این امکان را میدهد حداکثر کارایی و عملکرد را از محصول اخذ نمایید. برگزاری سمینارهای توانمند سازی و آشنایی با آخرین پیشرفتها در زمینه روانکارها و شوینده ها از دیگر خدمات پیشرفته ای است که در اختیار صنایع قرار داده میشود.

  • ۰
  • ۰

پیوند علوم با یکدیگر توانسته دستاوردهای ارزشمندی را برای انسان به ارمغان بیاورد. همانطور که احتمالا شنیده اید، دنیای درون بدن انسان، یک جهان شگفت انگیز است که هنوز بشر تنوانسته به تمام ابعاد آن پی ببرد.

یکی از پیچیده ترین اعضای بدن انسان که پزشکان همچنان بر روی آن تحقیق می کنند تا به اکتشافات مهمی برسند، معده انسان است؛ جایی که واکنش های شیمیایی درون آن منجر به تولید انواع گازها می شود.

پژوهشگران دانشگاه RMIT استرالیا اخیرا موفق به طراحی کپسول های هوشمند شده اند که می توانند اطلاعات بیشتری در رابطه با فعل و انفعالات درونی دستگاه گوارش انسان استخراج کنند.

نحوه استفاده از این کپسول های هوشمند بسیار ساده است؛ کافیست فرد بیمار آن را بلعیده تا وارد دستگاه واکنش خود کند.

به محض رسیدن کپسول ها به روده، کار آن شروع می شود و می تواند به اندازه گیری حجم گازهایی مثل هیدروژن، دی اکسید کربن و اکسیژن به صورت همزمان مشغول گردد. بخش قابل توجه این پژوهش اینجاست که اطلاعات بدست آمده توسط این کپسول، قابلیت ارسال به تلفن های هوشمند را نیز دارا می باشد.

طبق اظهارات استاد مهندسی مکانیک دانشگاه نبراسکا، بنجامین تری، همانطور که درجه حرارت بدن می تواند معیاری جهت تشخیص سلامت عمومی انسان باشد، میزان تجمع گازهای تولید شده توسط میکروب های درون معده نیز می تواند شاخصی برای سلامت روده به حساب بیاید.

کپسول های هوشمند

بنابراین کپسول های هوشمند تولید شده می توانند اطلاعات بسیار با ارزشی در مورد نحوه کارکرد دستگاه گوارش انسان، اختلالات و ایرادات عملکردی آن را در اختیار پزشکان قرار دهد.

لازم به ذکر است که این کپسول ها دارای اندازه ای همچون یک قرص ویتامین هستند.

در همین مورد، دکتر کوروش کلانتر زاده که محقق دانشگاه RMIT است و سرپرست پروژه ساخت این کپسول هاست، در رابطه با اختراع تیم خود گفت:

«ما دریافته ایم که معده برای جنگیدن با ترکیباتی که در محیط آن باقی می ماند، شروع به آزاد کردن ترکیبات اکسیداتیو می کند. این کپسول های هوشمند قادر هستند نخستین مشاهدات در مورد سیستم مقابله دستگاه گوارش با ترکیبات خارجی را برای ما ارسال کنند.»

کپسول های یاد شده مجهز به یک لایه غشای نفوذ پذیر به گاز هستند که از حسگرهای اندازه گیری گاز و درجه حرارت، باتری، فرستنده وای فای، میکرو کنترلر و آنتن بهره می برند.

در پایان می بایست به این نکته اشاره کنیم که این کپسول های هوشمند تا به حال بر روی هفت انسان که رژیم های غذایی کم فیبر و پرفیبری داشتند، امتحان شده اند و نتایج بسیار دقیقی را برای دانشمندان به ارمغان آورده اند.

 

جهت مشاهده بیشتر مطالب اینجا کلیک کنید

www.shimisanat.com

  • ۹۹/۰۴/۱۸
  • فرشاد مراحم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی